Örökre megváltoztatjuk az adminisztrációhoz és az ügyfélkezeléshez fűzödő hozzáállásod

Cégvezetés támogatás, ügyintézés, webáruház és honlap adminisztráció, online felületek kezelése

marketing, call center, biztonságos tárhely szolgáltatás

Fedezd fel szolgáltatásainkat!

Adminisztratív szolgáltatások

Cégre szabott odafigyelés - Professzionális adminisztratív segítségnyújtás

Pontos és megbízható irodai háttérmunkával támogatjuk a vállalkozásod versenyképességét, nemzetközi környezetben is.

Ügyfeleink azért választanak és ajánlanak minket, mert képzett kollégákkal biztos hátteret nyújtunk.

A céged sikere nem azon múlik van-e irodája, csapata, hanem azon, hogy a feladatokat elvégzi-e valaki.

Rugalmasan alkalmazkodunk az igényekhez - óradíjas konstrukcióink segítségével.

Adminisztráció, online marketing, call center

+

Titkárság

Cégvezetés támogatás
Cégvezetés támogatás
  • Általános, személyes ügyintézés és kapcsolattartás
  • Naptár, időbeosztás-kezelés, partner születésnap, névnapfigyelés - emlékeztetők
  • Új munkatársak, alvállalkozók toborzása
Üzleti tevékenységgel összefüggő ügyintézés
Üzleti tevékenységgel összefüggő ügyintézés
  • Levelezések kezelése: e-mailek, chat üzenetek, facebook üzenetek, hírlevelek kiküldése
  • Hivatali ügyintézés, ügyviteli feladatok, beszerzések
  • Fordítás, tolmácsolás szervezése
  • Megrendelések, szerződések kezelése, adatbázis-kezelés, nyilvántartások kezelése
  • Eseti számlázás (rendszeres pénzügyi feladatok pénzügyi szolgáltatáscsomagunk tartalmaz)
  • Információs csatornák kezelése
Webáruház, honlap adminisztráció
Webáruház, honlap adminisztráció
  • Karbantartás - adatok feltöltése, ügyfélszolgálat, pénzügyi adminisztráció, számlázás
Online felületek kezelése, tartalomfejlesztés, automatizálás
Online felületek kezelése, tartalomfejlesztés, automatizálás
  • Közösségi profilok regisztrálása több csatornán
  • Tartalomfejlesztésoldalak, profilok kezelése
  • Online marketing kampányok kezelése
  • Weboldal tartalomfejlesztés
  • Értékesítés és háttérfolyamat automaitizálás
  • Automatizált rendszerek kezelése
Adminisztratív feladatok elvégzése magánszemélyeknek is
Adminisztratív feladatok elvégzése magánszemélyeknek is
  • Szöveg gépelése, szövegszerkesztés, korrektúrázás
  • Jegyzőkönyvkészítés - írott anyagból vagy hanganyag után
  • Prezentáció készítése
Megbízható székhely, precíz ügyvitellel
Megbízható székhely, precíz ügyvitellel
  • elkészítjük és kihelyezzük cégtábládat
  • átvesszük hivatalos leveleidet, postai küldeményeid, azokról értesítést küldünk (kérésedre továbbítjuk Neked)
  • átvállaljuk adminisztrációs és pénzügyi munkafolyamataid egy részét vagy egészét
  • havonta 1 óra díjmentes tárgyalóhasználat
  • A Back Office Iroda a székhelyszolgáltatásról szóló 7/2017. (VI. 1.) IM rendeletben, valamint a pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2017. évi LIII. törvénynek megfelelően nyilvántartásba vett székhelyszolgáltatást nyújt.

IP-alapú telefonközpont megoldás, call center biztosítása

Tudtad, hogy potenciális ügyfeleik jelentős részét veszítik el a vállakozások azáltal, hogy nem fogadják időben a hívásokat és az esetleges visszahívásokról sem gondoskodnak?

A híváskezelés kiszervezésének előnyei:

  • kényelmes, váltakozó hívásforgalom esetén ideális megoldás
  • időt, energiát takarítasz meg és nem kapkodod a telefont többé
  • a hívások jelentős részét kezeljük, a kérdések nagyrésze visszatérő
  • a speciális kérdések esetén az ügyféllel együttműködő légkört alakítunk ki, a kérdését továbbítjuk neked, így a saját időbeosztásodnak megfelelően tudod ütemezni a visszahívást
  • minden bejövő hívást rögzítünk, dokumentált, átlátható
  • ügyeleti rendszerben hangpostát tudunk biztosítani, e-mail értesítéssel
  • hívásforgalom függő, előre tervezhető költségek - a ténylegesen fogadott hívások alapján

Telefonközpont működtetésével visszanyered a kontrollt az időd felett.

Fejleszd tovább az ügyfélszolgálatod!

Feltérképezzük a cég működését

Feltérképezzük a cég működését, a bejövő hívások típusait

Integráljuk a telefonszámot

Integráljuk a telefonszámot, beállításokat elvégezzük, hangfelmondás elkészül

Elindítjuk a szolgáltatást

Elindítjuk a szolgáltatást, ehhez külön beruházásra nincs szükség

Munkatársaink hideg hívásokkal is tudják segíteni az üzletmentedet, telefonos partnerelégedettségi felméréseket is szívesen elkészítünk, a kiértékeléssel együtt.

Biztonságos tárhely szolgáltatás. Nincs többet adatvesztés

  • Ahol minden dokumentumot azonnal elérsz bármelyik eszközödről - legyen az asztali gép, laptop, okostelefon vagy tablet.
  • A kollégákkal, ügyfelekkel egyszerű dokumentum megosztás jogosultságokhoz kötötten, amelyet te állítasz be.
  • Lehetőséget biztosítunk arra is, hogy akár az eszközöddel szinkronizáld a tárhely tartalmát, így saját intéződben, fájlkezelődben látod a megszokott módon a tartalmakat.,

Az adminisztratív feladatok, ügyfélkezelés kiszervezésének előnyei

  • Professzionális adminisztratív és ügyfélkezelési segítségnyújtás
  • Időt szabadít fel a számodra
  • Részfeladatok is átadhatók
  • Megoldást jelent a munkaerőhiányra, részmunkaidős töredék feladatokra, munkáltatói kötelezettségek nélkül
  • Szabadság, betegség esetén a helyettesítést mi oldjuk meg
  • Költséget optimalizál: nincs irodabérlet, üzemeltetési költség

5 szempont, ha még nem döntöttél, hogy új kollégát keress részmunkaidőben, esetleg virtuális asszisztenst vagy a Back Office+ csapatát válaszd.

Új munkatárs felvétele részmunkaidőben Virtuális asszisztens Back Office+ csapata
1. Megtakaríthatod-e az iroda fenntartás, infrastruktúra, rezsi költségeket nem
2. A feladatok teljesítése szerződéssel számonkérhető, valós teljesítés alapján merülnek fel a költségek nem
3. A helyettesítés szabadság, betegség esetén megoldott-e?
4. A kapacitás rugalmasan alakítható-e, a változó munkaterhelés esetén? nem az asszisztens kapacitásának korlátai határozzák meg
5. Többféle szakterülethez kapcsolódó tudással támogatja-e a céget? 1 fő tapasztalataira épül 1 fő tapasztalataira épül a Back Office+ csapata áll mögötted

Miért a legjobb választás a BackOffice+ ?

Minden, ami biztos hátteret ad egy cég működéséhez

Innováció és megbízhatóság egyben

Nálunk sosem marad megválaszolatlan kérdésed

Beszélgessünk!

Foglalj időpontot a cégedre szabott ingyenes konzultációra vagy kérd ajánlatunkat
#1

Kérjük, töltsd ki a mezőket!

#2

Gondold át, mikor lenne a legalkalmasabb,
hogy felhívjunk és egyeztessük a konzultáció időpontját!


#3

Amennyiben van konkrét kihívás amire megoldást keresel, kérjük írd le!
(Nem kötelező megadni)


#4

Kattints a „BEKÜLDÖM” gombra, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot!