Pénzügyi és pályázati rendszer a cégedre szabva

Pénzügyi adminisztráció, könyvelés előkészítés, pályázat írás és projekt menedzsment – minden feladat élére állítva, és máris nyugodtan alhatsz.

Fedezd fel szolgáltatásainkat!

Pénzügyi szolgáltatások

Pénzügyi és pályázati folyamatok adminisztrációja pontosan, precízen, stresszmentesen

Pénzügyi csapatunk áll mögötted, ahol gyakorlott, tapasztalt munkatársak végzik el a rájuk bízott pénzügyi és pályázati forrásteremtési feladatokat.
Munkatársaink sok éves tapasztalattal rendelkeznek a pénzügyi adminisztráció, ügyviteli feladatellátás és pályázatírás területén, megbízható, precíz szolgáltatásainkat titoktartási kötelezettségünknek eleget téve végezzük
Költséghatékony megoldást kínálunk virtuális pénzügyi asszisztencia szolgáltatásokra.

Stabil hátországgal biztosan célba érsz

>
+

Pénzügyi adminisztrációs szolgáltatásaink

Könyvelés-előkészítő feladatok
Könyvelés-előkészítő feladatok

Számlázás, bejövő számlák érkeztetése és ehhez kapcsolódó ügyviteli feladatok ellátása, majd könyvelés részére továbbítás, illetve kapcsolattartás könyvelővel.

Cég pénzügyi ügyviteli folyamatiban való bekapcsolódás
Cég pénzügyi ügyviteli folyamatiban való bekapcsolódás

Egy-egy pénzügyi adminisztratív részfeladat elvégzése a cég működésében, rendszeresen vagy eseti jelleggel.

Pénzügyi ügyintéző feladatok
Pénzügyi ügyintéző feladatok

Időszakos készpénzmozgáshoz kapcsolódó ügyintézés illetve díjbeszedések lebonyolítása, pénztárosi feladatok ellátása.

Pénzügyi stratégia/likviditás tervezés, döntéstámogató riportok készítése
Pénzügyi stratégia/likviditás tervezés, döntéstámogató riportok készítése

Hasznos, ha a vállalkozás gyorsabban növekszik, mint a pénzügyes munkatársak kapacitása

Pályázatokkal kapcsolatos friss információk, támogatások igénylése

Az aktuális pályázati és támogatási lehetőségekről rendszeresen tájékoztatjuk partnereinket e-mailben és igény esetén a pályázat megírását, menedzsmentjét, illetve a támogatás igénylését is elvégezzük.

7 ok, amiért hasznos a pénzügyi feladatok kiszervezése

  • 1. Ha szintet kell lépned: Ha segítségre van szükséged, hogy új fejlődési szintre lépj a cég pénzügyi folyamataiban.
  • 2. Pályázati szaktudás: Pályázatokkal kapcsolatban külső segítségre van szükséged.
  • 3. Költségcsökkentés: Nem szeretnél befektetni saját vagy bérelt irodába, informatikai eszközökbe, munkaállomásokba.
  • 4. Tapasztalat: Ha tapasztalt segítségre van szükséged egy új rendszer bevezetéséhez, használatához
  • 5. Munkaerőhiány: Ha nem találsz megfelelő szaktudással rendelkező munkaerőt, akár átmenetileg is megoldást jelent óradíjas szolgáltatásunk.
  • 6. Részfeladat: Ha olyan feladat adódik, ami nem igényli a teljes vagy részmunkaidős munkatárs felvételét.
  • 7. Rövidtávú megoldás kell: Ha olyan projektbe vágsz bele, ami igényel plusz munkaerőt, de rövidtávú, ezért nem akarsz sem létszámot, sem fenntartási költségeket tartósan növelni.

Miért a legjobb választás a BackOffice+ ?

Minden, ami biztos hátteret ad egy cég működéséhez

Innováció és megbízhatóság egyben

Nálunk sosem marad megválaszolatlan kérdésed

Beszélgessünk!

Foglalj időpontot a cégedre szabott ingyenes konzultációra vagy kérd ajánlatunkat
#1

Kérjük, töltsd ki a mezőket!

#2

Gondold át, mikor lenne a legalkalmasabb,
hogy felhívjunk és egyeztessük a konzultáció időpontját!


#3

Amennyiben van konkrét kihívás amire megoldást keresel, kérjük írd le!
(Nem kötelező megadni)


#4

Kattints a „BEKÜLDÖM” gombra, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot!