A blogunk indulásakor a miértekre keressük a választ, miért kezdtünk ebbe a tevékenységbe és miért a kis és középvállalkozásoknak szeretnénk segíteni.
Vajon miért is?
Egy vállalkozás indítására mindenki nagy lendülettel készül. Ki-ki hosszabban vagy rövidebben tervezgeti a majdani tevékenységeket, kidolgozza a tervet, hogy milyen terméket értékesít, hogy szólítja meg a leendő vásárlóit, kiválasztja a csapatot az induláshoz, aztán a könyvelőjét, ha szükséges üzlethelyiséget csinosítgat és számos tervet sző - a jövőről, amikor bekerül az üzleti élet sűrűjébe.
Szerencsés esetben a vállalkozás elindul és a feladatok száma sokasodik, egyben színesedik. Egyértelművé válik, hogy nem elég jó szakembernek lenni a fő tevékenységben, sőt érteni kell a marketinghez, az ügyfelek növekvő számával kell kapcsolatot tartani, az adatokat biztonságosan kell tárolni, figyelni kell a GDPR-ra, találkozókat kell szervezni, új üzleti partnereket kell felkutatni, de a meglévő megbízóknak is érezniük kell a törődést, a digitális világ kihívásaira választ kell találni. E mellett rendben kell lennie a hivatalos dokumentumoknak, a pénzügyeknek, szerződéseknek, egyeztetni kell a könyvelővel, figyelni a vállalkozást érintő jogi változásokat. Munkáltatóként a kollégák által végzett munkafolyamatokat követni kell, szabadságokat kiadni, strutúráltan megszervezni a tevékenységeket. E mellett pedig előre kellene tervezni, innovatív ötleteket kitalálni, új szolgáltatásokat, termékeket fejleszteni, bevezetni, cash flow-t figyelni...
Itt kezdődik el a versenyfutás az idővel...
Ha a termékünk jó, a növekedés kulcsa látszólag egyszerű dolgokon múlik mint az ügyfélkapcsolat, marketing, munka és folyamat szervezés, pénzügyi fegyelem, precíz adminisztráció, következetes munkavégzés. Az előbbiek hatékony szervezése, megvalósítása nélkül nincs idő a helyzetértékelésre, fejlesztésre, előre gondolkodásra, kapcsolat építésre.
Amikor a Back Office iroda gondolata megszületett, olyan szolgáltató központot képzeltünk el, amelyet örömmel vettünk volna igénybe más vállalkozásaink indulásakor, működésekor. Megtapasztaltuk, hogy a napi feladatokkal folytatott harcban a vállalkozók jelentős része egyedül marad. A leginkább azoknak a kis és középvállalkozásoknak a vezetői, akik szívükön viselik a cég sorsát, szeretnék a legtöbbet kihozni belőle, eredményesek, ugyanakkor joggal vágynak arra, hogy a munkájuk és a magánéletük egyensúlyban maradhasson, újra időt nyerjenek - a saját életükre, családjukra.
A leterhelt cégvezetőknek szeretnénk stabil hátteret biztosítani.
A Back Office+ Iroda szolgáltatásainak fejlesztését hosszú termékfejlesztő munka előzte meg, olyan hátországot hoztunk létre, amelyből partnereink a saját igényeikhez igazítva tudják igénybe venni a legmegfelelőbb termékeket, ezzel segítve a cégük fejlődését. A termékfejlesztéssel párhuzamosan alakítottuk ki azt az üzleti környezetet is, ami stílusos helyszínt biztosít az üzleti találkozókhoz.
Színes tudású, motivált csapat állt össze, hogy szaktudásunkkal hozzájáruljunk partnereink cégeinek a sikeréhez.
Hiszünk abban, hogy segíteni tudunk azokban a helyzetekben, amikor a feladatok túlnőnek a csapatodon. Gyors és hatékony feladat átvállalással választ tudunk adni a felmerülő feladatokra átmenetileg vagy hosszú távra is.
A következő blog bejegyzésekben szeretnénk egy-egy területen segítséget nyújtani, ötleteket adni, megosztani a tapasztalatainkat. Arra bíztatunk, hogy beszélgessünk, és kérdésekkel is keress bátran, együtt megkeressük a céged számára az optimális megoldásokat.
Kérjük, töltsd ki a mezőket!
Gondold át, mikor lenne a legalkalmasabb,
hogy felhívjunk és egyeztessük a konzultáció időpontját!
Amennyiben van konkrét kihívás amire megoldást keresel, kérjük írd le!
(Nem kötelező megadni)
Kattints a „BEKÜLDÖM” gombra, és mi hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot!